Termenii și condițiile

Prima pagină » Termenii și condițiile

Acest site este operat de către SC Profimatic SRL, persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în Cluj-Napoca, str. Tabacarilor, nr. 2, jud. Cluj, C.U.I. : RO20015464, număr de înregistrare la ONRC: J12/4326/2006, (denumită în continuare “Bliote.ro”), număr de telefon 0264 550 255 și adresa de e-mail office@profimatic.ro.

Prezentul document stabilește termenii și condițiile de utilizare a acestui site web și condițiile de achiziționare a produselor și serviciilor comercializate prin intermediul acestui site web (denumit în continuare “Termenii și Condițiile”) în raport cu persoanele fizice care accesează acest site web.

Utilizarea site-ului Bliote.ro, logarea cât și accesul la serviciile oferite reprezintă o acceptare din partea dvs. a termenilor și condițiilor de confidențialitate detaliate mai jos, cu toate consecințele care decurg din acceptarea acestora.

Utilizatorul va avea acces permanent la Termenii și Condițiile pentru utilizarea site-ului pentru a le putea consulta în orice moment. În situația în care nu sunteți de acord cu aceste condiții, vă solicităm să nu utilizați site-ul nostru de internet. Bliote.ro își rezervă dreptul de a actualiza și/sau revizui Termenii și Condițiile în orice moment fără o notificare prealabilă, tocmai de aceea, vă solicităm să urmăriți în mod periodic eventualele modificări.

Prin acceptarea Termenilor și Condițiilor din prezenta pagină vă exprimați acordul pentru a primi comunicări sau oferte în scop comercial din partea Bliote.ro. Datele personale oferite vor fi procesate conform politicii de prelucrare a datelor personale. Vă puteți dezabona oricând de la primirea acestor mailuri accesând linkul de dezabonare din partea inferioară a mailurilor primite sau marcând e-mailul ca spam sau trimițând un mail către info@bliote.ro cu subiectul dezabonare.

Drepturile de autor

Informațiile publicate pe www.bliote.ro aparțin site-ului, prin urmare, aceste informații nu pot fi publicate, transmise, copiate prin orice metodă fără acordul scris acordat în prealabil al reprezentantului legal al societății Profimatic SRL care administrează site-ul. Nerespectarea acestor condiții se pedepsește conform legii în vigoare. Orice încălcare a drepturilor de autor poate fi sesizată pe adresa de mail office@profimatic.ro.

Dacă aveți orice întrebări cu privire la Termeni și Condiții, vă rugăm să contactați un consilier Bliote.ro la adresa de email office@profimatic.ro.

Plasarea, înregistrarea și confirmarea unei comenzi

Prin lansarea unei comenzi (electronic sau telefonic) prin intermediul magazinului online Bliote.ro, cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare prin care vânzătorul își desfășoară operațiunile (electronic sau telefonic).

O comandă este compusă din următoarele:

  • bunuri sau servicii regăsite în oferta magazinului Bliote.ro;
  • mențiuni clare cu privire la datele de facturare, livrare precum și alte mențiuni speciale;
  • specificațiile cumpărătorului.

Lansarea unei comenzi nu presupune și o confirmare automată a comenzii și a contractului. Etapele complete sunt următoarele:

  • înregistrarea unei comenzi: se va genera un număr unic automat pentru fiecare comandă înregistrată;
  • preluarea unei comenzi de către un agent de vânzări, în limita programului de lucru afișat pe site la secțiunea Contact;
  • încheierea contractului reprezentând momentul emiterii facturii fiscale pe suport durabil;
  • livrarea unei comenzi se face după confirmarea comenzii și după stabilirea detaliilor de livrare de către agentul de vânzări Bliote.ro sau livrări și de către cumpărător.

Mesajele trimise în mod automat de sistemul Bliote.ro nu confirmă existența produsului în stoc și nici încheierea contractului de Vânzare-Cumpărare.

Comenzile sunt preluate/inregistrate și doar după confirmarea furnizorului cu privire la disponibilitatea produsului în stoc, comenzile sunt confirmate.

Produsele aflate în ofertă se pot vinde numai în baza unei comenzi. Comanda se va procesa conform pașilor mai sus menționați în timpul programului de lucru. O comandă neconfirmată nu presupune o rezervare a produselor. Comenzile vor fi onorate în ordinea cronologică în care au fost înregistrate în sistem. O comandă care conține produse afișate în site cu următorul status: „Disponibil”, „În stoc furnizor” sau „La comandă” nu pot fi onorate în cazul în care pe același produs a fost înregistrată o altă comandă înaintea ei din punct de vedere cronologic și ulterior confirmată, astfel stocul epuizându-se și produsul nemaifiind disponibil.

Prețul și livrarea produselor

Prețurile și stocul produselor sunt actualizate de la un interval de 24 de ore până la 5 zile. Prețurile din comenzi și proforme sunt valabile 3 zile de la data emiterii acestora.

În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, ne alocăm dreptul de a anula comenzile ce conțin aceste produse și de a anunța clienții în cel mai scurt timp despre eroarea apărută.

Pentru produse care se aduc pe baza de comandă specială se poate solicita achitarea unui avans de minim 35% din valoarea produsului.

Bliote.ro va efectua livrarea produselor numai pe teritoriul României.

Timpii de livrare se aplică din momentul confirmării comenzii în care s-au validat toate detaliile comenzii (modalitate de plată, termen de plată), exceptând zilele nelucrătoare și pot varia de la 1 până la 30 de zile.

Toate informațiile/modalitățile folosite pentru descrierea produselor pe site nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare, livrare, stocuri, prețuri. Produsele sunt disponibile în limita stocului.

Produsele achiziționate direct de la punctul de lucru nu beneficiază de retur (acestea au posibilitatea de a fi verificate și de a li se testa funcționalitatea la recepție). Rezervarea și ridicarea produselor direct de la punctul de lucru nu reprezintă o comandă la distanță.

Pentru comenzi care depășesc 2000 lei, este posibil să se solicite plata unui avans de minim 20% din valoarea comenzii, plată care se va efectua prin transfer bancar.

În cazul coletelor care prezintă ambalaj deteriorat (urme de șoc, ruptură, crăpături, contact cu lichide) sau suspiciunea unei neconformități se recomandă și se insistă asupra verificării produsului/produselor cât și a accesoriilor în prezența agentului de curierat cât și a întocmirii unui proces de constatare în care să fie consemnate orice neconformități sau să se refuze recepția coletului sau produsului/produselor.

Recepția coletelor sau produselor care prezintă urme de neconformități fără respectarea indicațiilor Bliote.ro se realizează prin asumarea răspunderii de către client.

În cazul comenzilor cu ridicare direct de la punctul de lucru, clientul are obligația să verifice integritatea ambalajului cât și a produsului și accesoriilor în prezența agentului de vânzare în spațiul delimitat pentru testare (banc probe). În situația în care se sesizează orice neconformitate refuzați recepția produsului.

Orice reclamație ulterioară cu privire la integritatea produsului, accesoriilor sau ambalajului nu va fi luată în considerare!

Transferul riscului se realizează conform O.G 34/2014:

În cazul contractelor în care profesionistul livrează produsele către consumator, riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat consumatorului în momentul în care acesta sau o parte terță desemnată de acesta, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului în momentul predării produselor către transportator, dacă acesta din urmă a fost ales de consumator fără a i se fi oferit această opțiune de către profesionist.

Promoții și concursuri

Promoțiile și concursurile care se derulează pe site respectă regulamentele create de Bliote.ro. Aceste regulamente sunt aduse la cunoștința eventualilor participanți numai prin intermediul site-ului nostru. De promoții beneficiază doar acele comenzi care respectă întocmai regulile afișate pe site. Promoțiile sunt valabile doar pe perioadele de timp menționate și doar în limita stocului disponibil. Promoțiile nu se cumulează cu alte promoții sau reduceri.

Anularea și returnarea produselor

Bliote.ro (administrat de PROFIMATIC SRL) și furnizorii săi nu își asumă responsabilitatea pentru greșelile de tiparire sau afișare referitor la prețurile, caracteristicile sau imaginile produselor.

În cazul în care o comandă nu poate fi onorată din cauza unor astfel de erori, Bliote.ro își rezervă dreptul de a anula comanda respectivă fără o notificare prealabilă.

Echipa Bliote.ro face toate eforturile în a furniza informații corecte despre prețul și caracteristicile produselor. În cazul înregistrării unei comenzi cu un preț derizoriu, Bliote.ro are dreptul să anuleze comanda cumpărătorului. Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți una față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese, în următoarele situații, și nu numai:

  • Prețurile afișate pe site-ul Bliote.ro sunt rezultatul unei erori materiale;
  • Produsul/produselor comandate nu se mai află pe stoc;
  • Tranzacția nu a fost acceptată de către banca emitentă a cardului cumpărătorului;
  • Datele furnizate de către client/cumpărător, pe site sunt incomplete și/sau incorecte.

Returnarea produselor se supune legilor în vigoare precum și unei politici proprii de returnare în unele cazuri.

Returnarea produselor în vederea redirecționării către service-urile autorizate/agreate de furnizor/distribuitor/producător se va face respectând indicațiile procedurii de retur (mod ambalare, depozitare, manipulare, cost transport).

Costurile de transport în cazul produselor returnate vor fi suportate de consumator.

Expeditorul răspunde de corectitudinea datelor înscrise pe documentul de transport (AWB) cât și de ambalarea corectă și etichetarea coletelor.

Coletele trimise de către expeditor trebuie să fie ambalate într-un mod care să protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toată durata transportului (se recomandă folosirea elementelor de siguranță, ex: polistiren, carton, folie cu bule de aer, etc.). De asemenea, se recomandă ambalarea coletului astfel încât să corespundă greutății, formei și naturii conținutului, cât și modului și duratei transportului.

Ambalajul trebuie să protejeze conținutul astfel încât să nu poată fi deteriorat prin presiune sau manipulări succesive, putând fi, după caz, din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren.

Garanții

Toate produsele sunt însoțite de factură și certificat de garanție (producător sau vânzător). Pierderea certificatului de garanție sau a facturii duce la pierderea garanției. Ștergerea seriei (serial number S/N) parțială sau totală de pe produse duce la pierderea garanției. Nu eliberăm duplicate pentru certificatul de garanție.

Lipsa certificatului de garanție al produsului comandat trebuie semnalată în maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la recepția acestuia pe adresa office@Bliote.ro. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.

Toate produsele comercializate de către Bliote.ro, cu excepția celor resigilate, beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și condițiilor comerciale ale producătorilor și distribuitorilor – toate produsele sunt noi (cu excepția celor resigilate), în ambalaje originale. Garanția produselor comercializate de către Bliote.ro este asigurată de către service-urile autorizate ale distribuitorilor sau producătorilor, prin predarea acestora în cazul lipsei conformității, către centrul de preluare al garanțiilor Bliote.ro sau direct către centrele de service autorizate specificate în certificatul de garanție.

În cazul produselor resigilate, certificatul de garanție este emis de către Bliote.ro, iar garanția poate să acopere o perioadă diferită față de perioada de garanție a aceluiași produs nou, sigilat. Perioada de garanție este specificată în certificatul de garanție pentru fiecare produs resigilat în parte. Condițiile de utilizare, manipulare și transportare a unui produs resigilat sunt aceleași cu cele de la produsele sigilate și beneficiază de aceleași servicii dacă nu este stipulat altfel în pagina produsului.

Produsele predate în centrul de preluare garanții Bliote.ro care nu sunt ridicate în termen de 60 de zile de la data înștiințării de ridicare, vor intra în proprietatea Bliote.ro sau se va percepe o taxă de depozitare de 20 lei/săptămână.

Limitarea răspunderii Bliote.ro

Bliote.ro, precum și orice software utilizat în cadrul acestuia sunt furnizate în modalitatea în care se găsesc și atât cât sunt disponibile, fără nici un fel de garanții, exprese sau implicite, inclusiv, dar fără a se limita la, garanții implicite de comercializare, adaptarea la o anumită utilizare sau neîncălcarea termenilor.

Nu ne asumăm răspunderea pentru modificarea, suspendarea sau întreruperea site-ului Bliote.ro, în totalitate sau parțial.

Bliote.ro nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către vânzător a oricărei din obligațiile sale conform comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea bunurilor după livrare și în special pentru pierderea acestora.

Prin crearea și utilizarea contului, utilizatorul/cumpărătorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de cont (user și parolă) și pentru gestionarea accesării contului, și, în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul contului său.

De asemenea, prin crearea unui cont și/sau utilizarea conținutului și/sau plasarea comenzilor, clientul/utilizatorul/cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc termenii și condițiile site-ului Bliote.ro în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul site-ului, existentă la data creării contului și/sau utilizării conținutului și/sau la data plasării comenzii.

Bliote.ro își rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic termenii și condițiile pentru a reflecta orice modificări ale modului și condițiilor de funcționare a site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabil clienților/utilizatorilor/cumpărătorilor de la momentul afișării în site. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe site versiunea modificată a documentului, motiv pentru care vă rugăm să verificați periodic conținutul acestui document.

Prelucrarea datelor cu caracter personal

Vă rugăm să accesați Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal.

Forța majoră

Niciuna din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial, este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

Scroll To Top
  • Meniu
Închide
0 Wishlist
Acasă
  • Înregistrare
Lost your password? Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.

Coș de cumpărături 0

Închide

Nu ai niciun produs în coș.